Reklamacije i povrati
Raskid ugovora o kupoprodaji
U slučaju da ste kao potrošač (fizička osoba) iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom kupljenim putem Arhiteh internet trgovine, isti možete zamijeniti ili vratiti unutar 14 dana od primitka sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. 19/22). Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod u najkraćem mogućem roku, poslati na našu adresu u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom i u stanju u kojem je proizvod bio originalno isporučen. Trošak povrata robe snosi kupac. Kupac je u slučaju raskida ugovora odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom ili transporta, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Neipravnost proizvoda
U slučaju da ste unutar prvih sedam dana nakon preuzimanja primjetili hardware-sku neispravnost ili kvar kupljenog proizvoda, molimo da nas odmah kontaktirate kako bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan uređaj. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je nakon prethodno poslane obavijesti, u najkraćem mogućem roku, proizvod poslati na našu adresu u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom i u stanju u kojem je proizvod bio originalno isporučen.
Prigovor potrošača
Arhiteh d.o.o. se obvezuje zaprimiti pismeni prigovor korisnika na izvršenu uslugu te na isti odgovoriti pismeno u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Prigovor na kvalitetu usluga kupci uz ime, prezime i adresu te broj računa, mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:
Arhiteh
d.o.o.
Hrvatskog proljeća 38
10040 Zagreb
ili na mail adresu prodaja@arhiteh.hr